OS 6
Stan na 10:24
Rajd pomału wkracza w decydującą fazę, ale jeszcze 6-7 kierowców ma szansę na zwycięstwo!
Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejRe: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejOS 6
Stan na 10:24 Rajd pomału wkracza w decydującą fazę, ale jeszcze 6-7 kierowców ma szansę na zwycięstwo! Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejOS7
Jedziemy dalej, ale ciągle w stresie. Klasyfikacja przedstawia się następująco(14:35): Informuje również, że nie będzie mnie na następnym OS i tabelki powstaną dopiero po 20-stej, więc nieco dodatkowej dramaturgii na koniec sezonu wskazane. Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejOS 8
Wszyscy na mecie, to można wstawiać. Wybaczcie opóźnienie. Zespół BCZS zagrał zespołowo-to się nazywa kolektyw! Myślę, że wszystkie karty przez to zostały rozdane. Nie mniej ostatni akord w sezonie musi wybrzmieć, więc czekamy na końcówkę Alpenfahrt o 20:32! Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-Węgierskiej4. Rajd Alpejski - Österreichische Alpenfahrt 1923
Klasyfikacja końcowa rajdu Analiza rajdu i ostatecznej klasyfikacji generalnej wkrótce! Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejSEZON IV Klasyfikacja Generalna Klasyfikacja końcowa sezonu po siódmym rajdzie, 4. Rajdzie Alpejskim [center]Klasyfikacja Generalna Kierowców Klasyfikacja Generalna Konstruktorów W sezonie nr 4 wystartowało 38 kierowców (szesnastu zdobyło choćby 1 punkt), którzy reprezentowali 21 mikronacji. Najwięcej przywdziało barwy Leocji (5 rajdowców), oraz Edelweiss (4), Sarmacji, Winkulii i RON(po 3). 29 zespołów stanęło na starcie, a 13 z nich znalazło się w strefie punktowanej. Najwięcej indywidualnych zwycięstw odniósł zwycięzca sezonu, Helwetyk Romański, aż cztery. Dwa razy wygrywał Albert F. de Espada, a raz Fatima Popow-Chojnacka i Ignats ik Ruth. Co ciekawe, wicemistrz 4.sezonu, Orjon Surma nie wygrał ani razu, za to trzykrotnie był drugi i dwa arzy trzeci (obie pozycje najczęściej ze wszystkich). Łącznie na podium stanęło 8 kierowców - pięć razy H.Romański i O.Surma, a de Espada trzy razy. We wszystkich wyścigach sezonu wystartowało 9 zawodników, w tym dwie kobiety. Wśród zespołów najlepszy okazał się BCZS (kierowcy Romański i Surma) - wygrał z ogromną przewagą. Niech zobrazuje to fakt, że gdybyśmy zsumowali punkty zespołów z miejsc 2-4 to ki tak BCZS byłby najlpeszy. Dwukrotnie w sezonie osiągnęli maksymalną ilość punktów - 47, co ciekawe na początek i na koniec sezonu. Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejZachęcam Was do przesłuchania analizy sezonu numer IV i niewielkie odniesienie się do kolejnego sezonu.
Wszystkich zainteresowanym przypominam, że ruszamy wkrótce z nowym. Będzie to najprawdopodobnieja wrzesień lub październik. Będzie też troszkę nowinek technicznych, regulaminowych i udogodnień, ale spokojnie, dacie radę ogarnąć. Zachęcam do odsłuchu, choć wiem, nudzę strasznie. [url]soundcloud.com/user-308769734/analiza-rajdow-sezon-v?si=71ad157deaab42628106dfe5999b94d3&utm_source=clipboard&utm_medium=text&utm_campaign=social_sharing[/url] Przy okazji, skoro zaszły pewne zmiany w planach organizacji kolejnych rajdów, zapraszam wszystkie kraje chcące współorganizować rajd do podjęcia rozmów. Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejWielkimi krokami nadchodzi czas ścigania. Kolejny sezon RMAW przed nami! Spotkamy się na mikronacyjnych trasach rajdowych już po raz piąty. Spodziewajcie się wkrótce ogłoszenia całego sezonu. Bądźcie czujni!
Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejSEZON V - KALENDARZ - - - Rajd Voxlandu Termin 15-17 września 1923 - - - Rajd Lumerii Termin 27-29 października 1923 - - - 5,Rajd Leocji Termin 24-26 listopada 1923 - - - Rajd Muratyki Termin 12-14 stycznia 1924 - - - Rajd Szarotki (Orientyki) Termin 26-28 stycznia 1924 - - - Rajd Sarmacji Termin 23-25 lutego 1924 - - - 5. Rajd Alpenfahrt Termin 22-24 marca 1924 Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejPodsumowanie "Analizy Rajdów" - skrót (plus moje aktualne odczucia):
[*] Modyfikowanie postów - obligatoryjnie wyłączone na wszystkich forach, gdzie odbywa się rajd [*] Posty w jednym miejscu na forum [*] Nagrody realne z mojej strony bez zmian [*] Nagrody wirtualne - nacisk na nagrody płatne w systemie MBP [*] Odcinki nocne/wczesnoporanne nie zależą ode mnie, a od współoragnizatorów [*] Super Odcinek Specjalny (SOS) - za bardzo OP - pozostanie bez zmian [*] Drużyny narodowe - przeciwny, za mało argumentów przemawiających na tak [*] Rajd zostanie zaliczony do zwiększenia "Licencji" tylko w przypadku ukończonego rajdu [*] Tankowanie na OS1 nie zostanie wprowadzone [*] Kara Czasowa za false start nie będzie przewidywać dyskwalifikacji, a jedynie Karę Czasową [*] Wydłużony zostanie czas dojazdu do mety do 18h (z 12h) [*] "Winkowe" wątki - pokazujące się na ostatnią chwilę, są zależne od mozliwości technicznych forum / nie wykluczam zainteresowania w innych rajdach [*] Atrakcje dodatkowe na OS są zależne tylko od państwa organizaującego [*] Licencja Pro VIP (za udział w min. 20 rajdach) zostanie wprowadzona nie wcześniej jak w kolejnym sezonie [*] Możliwość dopuszczenia kierowców wyrzuconych z RMAW, ale bez ingerencji w organizację [*] Długość posta obligatoryjnie nie wpłynie na wyższe Premie Czasowe, dopuszam możliwość jednorazowej PC na wskazanym przez współorganizatora OS. [*] Podział klasyfikacji na kobiety i mężczyzn - za mało argumentów przemawiających za zmianani [*] Rywalizacja państwowa - jak w pkt.7 za mało argumentów przemawiających za [*] Wprowadzone zostaną Udogodnienia: - Kolektyw - Premia Czasowa po 1 minucie dla kierowców jednego zespołu, jeśli oboje ukończą wyścig - Cztery Kąty - Premia Czasowa 3 minut dla każdego kierowcy, ktory zadeklaruje w dowolnym momencie w rajdzie , że to jego "wyścig domowy" (dostępne 1 raz w sezonie) - zmodyfikowana pierwotna wersja PLANOWANIE: [*] Wprowadzenie płatnej usługi "Czipowanie Silnika", gdzie kierowca/zespół będzie miał prawo, po wpłacie na konto utworzone konto RMAW w MBP na 1-5 minut Premii Czasowej - możliwość zgłoszenia przed każdym rajdem, nie później niż na prologu. Kwoty będą bardzo wysokie - pakiety będą dostępne w formie indywidualnej i drużynowej, a także dostępne na pojedynczy rajd, jak i na wszystkie. Heinz-Werner Grüner
Re: Odnowienie Wspólnoty Austro-WęgierskiejSzanowni Państwo, rozpoczynamy zmagania w ramach piątego już sezonu rajdowego - ścigania mikronacyjnego . Zmagania zaczniemy dokładnie za dwa tygodnie prologiem w okolicach voxlandzkiego portu w Romie. Trasę tą wytyczyła nie kto inny jak JKM Anastasia. Wielka osobowość i wielkie emocje. To na pewno spotkamy na trasie debiutującego rajdu po terenach tego królestwa. Lasy i piękne, widowiskowe i zjawiskowe tereny, wiatr szepczący do ucha - "szybciej" - pełen mocy szał adrenaliny. A wszystko po to by zwyciężyć! RAJD VOXLANDU - 15 - 17 września '23 Tyle tytułem wstępu, chciałbym jednak poruszyć pewną kwestię. Jest to pierwszy sezon w pełni, kiedy postaramy się wypromowac także inne aplikacje, twory mikronacyjne, które wnoszą wiele dobrego do naszej przestrzeni. Z tego tytułu zapraszam wszystkie osoby pragnące wesprzeć RMAW "chojnym" groszem by kolejno obdzielać nagrodami bohaterów rajdowej kierownicy. Poza sponsoringiem związanym z poszczególnymi rajdami, RMAW szuka nowych sponsorów strategicznych. Tutaj więc należy wyróżnić z czym to się ima... Do tej pory głównym sponsorem RMAW, a w zasadzie głównym dostawcą wirtualnych paliw był TARGERSDORF - Banyasz Ceg czyli kompania wydobywcza. Niestety po odejściu Dumy Węgier jesteśmy zmuszeni co całkowitej zmiany (może i koniecznej w związku z przejściem na MBP) systemu sponsoringu. Wyróżniłbym kilka rodzajów mecenatu: Sponsor Tytularny - widnieje w każdym możliwym miejscu, podczas każdego rajdu (posty promujące, odcinki specjalne, odliczanie, klasyfikacja etc.) - kwota wejścia 12000 klubeków edelwajskich (max.2 ) Sponsor Techniczny - fabularny dostawca paliw - (odcinki specjalne, klasyfikacja) - 6000 klubeków edelwajskich (warunkiem zbliżona branża) (max.1) - chyba, że pobawimy się jeszcze w "wyłącznego dostawcę opon) Sponsor Rajdu - tak, jak do tej pory, bez zmian, ale tylko podczas wskazanego rajdu - minimalna kwota wejścia 2000 klubeków edelwajskich Sponsor Odcinka/ów etc - rozmowy indywidualne - minimalna kwota wejścia 2000 klubeków edelwajskich Nie mniej zachęcam bardzo do zabawy w samych rajdach. Wspomaganie finansowe ma służyć tylko dodatkowej atrakcji i wynagradzaniu uczestników, ale zawsze jest miłym akcentem. Z góry dziękuję wszystkim zainteresowanym i pamiętajcie, że najważniejsza jest zabawa! Heinz-Werner Grüner
kuchnie na wymiar kalwaria zebrzydowska Powrót do Monarchia Austro-Węgierska Kto przegląda forumUżytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
||